Steeds vaker krijg je te horen dat mensen een probleem hebben met postbedrijven. Helaas is het vaak zo dat ze niet weten hoe ze in contact komen of is het onduidelijk met wie. Graag willen wij je middels dit blog wat meer duidelijkheid en tips meegeven indien een soortgelijk geval bij jou voorkomt!


 


Wanneer zoek je contact op met de klantenservice?


Met de klantenservice postbedrijven zoek je contact op als je bijvoorbeeld een klacht hebt of misschien een vraag. Dit kunnen bijvoorbeeld klachten zijn over dat je pakket niet is afgeleverd en je niet weet wanneer hij komt. Soms kan het namelijk wel eens voorkomen dat het postbedrijf een foutje maakt en ben jij niet op de hoogte van wat er op dat moment aan de hand is. De klantenservice zal je in dat geval helpen met jou probleem!


Soms is er iets niet helemaal duidelijk of wil je iets anders vragen. Bijvoorbeeld als je een pakket bezorgd krijgt maar je bent er die dag niet, wat doe je dan? Op dat moment kun je bijvoorbeeld de klantenservice bellen van het postbedrijf om te vragen of het op een ander moment of ander adres bezorgd kan worden.


Misschien heb je de klantenservice nodig voor een algemene vraag over de bezorging bijvoorbeeld. Je hebt de klantenservice eigenlijk voor veel verschillende dingen nodig, daarom is het ook fijn als je die makkelijk kunt bereiken. Gezien dat niet altijd het geval is zullen wij je een tip geven hoe het wel gemakkelijk kan!


 


Hoe weet ik welk nummer van de klantenservice is?


Niet altijd kun je makkelijk te weten komen welk nummer je moet bellen om de juiste instantie aan de lijn te hebben. Daarbij gebeurt het ook vaak dat je wel bij het bedrijf uitkomt, maar dan niet bij de juiste afdeling. Tegenwoordig hebben wij daar een hele leuke oplossing voor genaamd klantenservice direct. Op deze website vind je heel veel klantenservice nummers en hoef je dus niet lang te zoeken!


Mocht je er niet helemaal uitkomen via de site of vind je het bedrijf niet, dan kun je ook bellen met hun en zullen zij je verder helpen. Zo kunnen zij je doorverbinden met het desbetreffende bedrijf die je zoekt. Ook kunnen zij voor je kijken wat je kunt doen als je er niet helemaal uitkomt. Dit allemaal zodat het makkelijker voor jou is om je probleem op te lossen.


De website zelf is ook nog eens heel erg overzichtelijk! Je vind wat je nodig hebt in een oogopslag! Zelfs voor de mensen die niet heel goed zijn met internet komen er uit. Het is een hele makkelijke site die makkelijke in gebruik is.


 


Welke postbedrijven kun je er makkelijk vinden?


Er zijn een aantal algemeen bekende Nederlandse postbedrijven. Je hebt ook een aantal particuliere die pakketjes rondbrengen. Klantenservice direct heeft de gegevens van bijvoorbeeld DHL, DPD, GLS, PostNL en UPS. Dit zijn de meest bekende postbedrijven. Ongetwijfeld heb je vaker met deze bedrijven te maken en heb je het een en ander nodig van ze.


Gelukkig kan klantenservice direct je helpen bij het contact zoeken met deze bedrijven. Dat betekend dus dat welk probleem of welke vraag je hebt je kunt hem hoe dan ook voorleggen. De oplossing ervan ligt alleen wel bij het bedrijf zelf, maar daarentegen hoef je niet meer dagenlang te zoeken naar het nummer en steeds te horen krijgen dat je een andere afdeling daarvoor moet hebben! Dit zorgt er allemaal voor dat je tijd en stress bespaart. Je bent niet meer lang bezig met het zoeken van het nummer en de juiste afdeling. Daarbij word je ook minder snel gefrustreerd doordat je het zo snel gevonden hebt. Win-win dus!