-
Brandje in de keuken aan de Rozenhof loopt met een sisser af
2.May.2021

RODEN - Het was even schrikken geblazen voor de bewoonster aan de Rozenhof in Roden zondag tussen de middag. Ineens tijdens het koken stond het gasfornuis in de vlam, waar het niet hoorde te branden Toen er water over heen werd gegooid door de bewoonster, bleef het maar branden. Een oplettende bewoner uit de buurt ging meteen de gaskraan dichtdraaien en doofde het vuur. Inmiddels was ook de brandweer paraat en inspecteerde of alles goed was.  Het gasfornuis werd buiten gezet. Bij de aansluiting van de slang naar de gaskraan zat waarschijnlijk een defect waar gas ontsnapte, waardoor er een brandje ontstond. 

 

Gelukkig liep het met een sisser af en zat alleen de schrik goed in de benen. 

 

Foto's© Jelte Haumersen

Heeft u tips voor Ditisroden? Stuur uw tips,foto's via WhatsApp, 06-248 302 37
en voeg dit nummer als contact toe aan uw telefoon.