Iedere week vragen we een ondernemer in Noordenveld hoe het met hem/haar gaat. Deze week is het de beurt aan Brenda dijk van BD Beautysalon aan de Kanaalstraat in Roden. Hoe heeft zij de coronaperiode beleefd? Leest u weer mee?

Hoe gaat het net je?
"Met mij gaat het goed! Het is een hele rare tijd, dat wel."

Kun je jezelf voorstellen aan de lezers van DitisRoden?
"Mijn naam is Brenda Dijk en heb mijn salon in 2015 opgestart.
De eerste 2 jaar werkte ik met Henriette Faroche, waar ik heel wat behandelingen mee heb uitgevoerd, maar ik kwam er achter dat ik meer wilde voor de huid. Iets wat dieper doordringt in de huid en iets wat meer zal doen bij eventuele probleemhuiden.
Na een lange zoektocht kwam ik uit bij Ik Skin Perfection. Dit merk is nog niet zo bekend, maar dat zal het ongetwijfeld worden. Het is een Nederlands merk dat NIET getest wordt op dieren en waar alles draait om puur & natuur.
De natuurlijke conditie en de flora van de huid is het uitgangspunt. Om terug te keren naar een gezonde basis van de huid werkt Ik Skin Perfection alleen met 100 % pure organische ingrediënten, groene cosmeceuticals. Ze worden ontwikkeld volgens het NO – label en bevatten geen synthetische stoffen. Stap voor stap brengen ze de huid in perfecte conditie en werken ze voor maximale huidverbetering. NO label wil zeggen: wij zeggen NEE tegen huidonvriendelijke ingrediënten.

Dus heb je eczeem, een vette huid, couperose, pigmentvlekjes of rimpeltjes waar je van af wil en waar je al zoveel producten op hebt gesmeerd, maar niks meer helpt? Wellicht kunnen de producten van Ik Skin Perfection je wel blij maken. Ik heb al vele enthousiaste klanten in mijn salon mogen ontvangen.
Heb je vragen ? Wil je meer weten? Wil je producten testen of voelen? Wil je een afspraak maken? Ik ben het best te bereiken via Whatsapp. Mijn nummer is 06 27053180."

Hoe was de corona tijd tot nu toe voor jou?
"De corona tijd was even schrikken! In het begin moesten we natuurlijk allemaal dicht, wat een nachtmerrie was. Op een gegeven moment dacht ik ook van probeer er het beste van te maken en een beetje te genieten. Zie het als een soort vakantie en het was heel mooi weer natuurlijk, dat was echt een goedmakertje. Achter de schermen ben ik wel veel bezig geweest met social media, vernieuwde website etc. (deze foto is gemaakt tijdens een opname filmpje) In de salon merkte ik wel dat veel klanten die normaal kwamen voor hun vakantie, nu niet kwamen omdat ze nu niet op vakantie gingen. Gelukkig krijgen ze nu wel weer iets meer vertrouwen en komen er steeds meer mensen voor een behandeling."

Heb je veel aanpassingen moeten doen?
"Ik heb niet heel veel aanpassingen gedaan. Maar wel mondkapjes en desinfectie aangeschaft. Ik moet zeggen die mondkapjes vielen me erg tegen. Heel benauwd is het, dus op een gegeven moment ben ik gaan overleggen met elke klant wat ze prettig vonden en dat doe ik nog steeds. Als ze het prettiger vinden dat ik een mondkapje draag, doe ik dat! De coronatijd heeft er voor gezorgd dat ik mijn vakantie die ik normaal in september plan, nu niet heb gehad. Dit vond ik geen enkel probleem want we zijn al een langere tijd dicht zijn geweest."

Wat was jouw reactie op het bericht dat je weer open mocht (onder RIVM voorwaarden)?
"Super natuurlijk dat we weer open mochten. Ik heb mijn klanten echt gemist. Ook onzeker, wat moet ik aanpassen? Wat kan ik aanpassen? Durven de klanten te komen?"

Aan wie wil jij de vraag 'Hoe gaat het met jou'graag stellen?
"Ik wil graag weten hoe het met restaurant La Comida aan de Brink gaat."

Coby van Zanten©